幻 の 自我字隔间


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, June 25, 2009

[抉择] 25/06/09

今天凌晨...想了好多,也想了好久... ...最终,我发了那封短讯给她...一封是因为出自不想伤害她而发的短讯但切也令她伤心了... ...我不知道我这么做是对是错,可是,这的确是为了她好... ...我不清楚她明白吗,可是那个时候到来时她就会明白了...我不希望到时候才令她伤透了... ...5年,其实一点都不短,我... ...根本不值得她这样等我,因为我根本没得向她保证些什么事情...所以,我并不能那么自私... ...坦白的跟她说了,她也倔强的答应了我,我可以感受到她的心是多么的难受与伤心... ...但,我切什么也做不了... ... ... ...

这是一条独自行走的道路,无人陪伴,相随的道路,只能自己去完成它... ...而我,选择了这条路... ...从此,独自行走在这条路上... ...

4 comments:

志诚 said...

break every rule bcoz there's nothing between you and your dream~

志诚 said...

hei...learn english de...my english is v bad la...bt still knw wat is a friend in need is a friend in deed...haha..dun knw correct or nt...y u choose to walk the path alone...although v apart from each other bt all of us..ur friends sure will support u de...think of us...haha...idiot

said...

haha...my eng oso v v bad one...i dunno myself o...jz gt tis kind of strong fellings...hihi~liks...wan keep myself away from ppl...err...dunno hw to describe la...loLz~

said...

bt...i dunno wats d meaning of
"break every rules coz there's nt ting btween you n your dream...hahaha~loLz